Merve Melike adlı üyenin cevapladığı sorular
Matematik Çocuk
8. Sınıf / Mizah - Eğlence
Kardeşim yine iş başında 😂
Merve Melike
8. Sınıf / Mizah - Eğlence
Oyuncak bebek gibiyim AyOl sjsjsj

Maşallah diyin sjsjsj
........ Candy Girls.......
8. Sınıf / Genel Kültür
OFF SİNİR KRİZİNDEN ÖLMEK ÜZEREYİM YAAA.😭😭😭😒

KONUŞMAK İSTEYEN BİR KNKM VARMI??
Merve Melike
8. Sınıf / Mizah - Eğlence
Fotolaşmak isteyen var mığhh ¿¿¿

Canım sıkılıyor yiaa sjsjj
adsız kral
8. Sınıf / Matematik
4-3
Cem Berk
8. Sınıf / Diğer
İkiz burda mısın???

Özledim seni ❤❤❤
Ad Soyad Yazmalısınız
8. Sınıf / Diğer
Slm.
Merve Melike
8. Sınıf / Mizah - Eğlence
Herkeseeeee iyiiiiiiii bayramlarrrrrrrrr

=))
ölüler gününü kafana takk
8. Sınıf / Rehberlik
LGS'ye nasıl motive olurum

yıldız
Alone Forever..Yıkık Army..Atiny
8. Sınıf / Rehberlik
Fav şarkım

Sanıyor ki ona geri dönemem
Yanıbaşındayım bunu göremez
Yine geri dön deme bana
Bıraktığın yerdeyim hala

Yıldız isteyen